Monday 19 April 2010

Musim deghoyan...

Memang aku tak menduga akhirnya hari yang ditunggu-tunggu kunjung tiba. Hari ini dalam sejarah di mana hangpa semua boleh panggil aku BLOGGER. Dulu aku bukan main kutuk lagi 'bloggers' ni sebab aku memang suka kutuk mengutuk ni. Kalau berjemaah lain macam dia punya naik.

'Bloggers' semua jangan cepat naik darah tanpa sebab. Tak semua 'bloggers' aku kutuk. Yang layak di kutuk je aku kutuk. '
Bloggers' yang jenis tulis blog macam tulis diari. Biasanya orang tulis diari sebab tak nak orang baca tapi yang ni lain macam sikit pe'el dia. Tulis diari tapi dalam hati "Bacalah, luahan hati aku yang 'best' ni.." yang pada hakikatnya bukan 'best' mana pun (macam blog aku 'best' je..tak 'best' hangpa semua jangan baca. Hahaha)

Tetapi sekarang aku telah buat keputusan untuk ambil acuh tak acuh je dengan blog-blog yang sewaktu dengannya. Tapi satu je aku respect dengan semua 'bloggers' yang ada dekat muka bumi ni kerana hiburan yang lazat yang dihidangkan sampai kadangkala aku sanggup berlapar untuk baca blog.


Halamak perut aku dah mencarut-carut ni kelaparan. Aku terpaksa pergi makan.


djemba-djemba dgn duriannya...

1 comment:

  1. suka ati lah nak tulis apa2. tak suka jangan baca :P

    ReplyDelete