Thursday 10 June 2010

FIFA Copa Del Mundo 2010

No llores por mi Argentina!


"Ni gambar gua masa zaman-zaman rock kapak dulu. Masa ni gua kuat minum arak, hisap dadah dan main judi. Main pompuan jarang-jarang je sebab gua lagi suke main bola."


"Mase gua tengah melantak roti spesel dekat Jalan TAR, gua nampak gambar ni. Gua tanye Haji Kudu dia kata mamat ni memang legend.Gua tengok rambut dia pun gua dah terkedu. Balik hotel jek gua tak buang masa terus on facebook nak add mamat ni. Gua tekan banyak kali tak dapat nak add sebab mamat ni dah banyak kawan. Gua mula naik fedup gua tumbuk meja sedas terus gua add girl kat sebelah tu. Keh keh keh.."


"Keh keh keh. Sekarang sapa lagi legend? Tapi memang gua terhutang budi dengan mamat tu sebab kasi gua minum jus ajaib. Dengan jus ajaib pasti gua menang Piala Dunia 2010."


Mengikut perkiraan aku Piala Dunia 2010 pasti milik Argentina. Pasukan-pasukan lain sekadar pelengkap jadual je nak-nak lagi England. Macam tahun-tahun sebelumnya depa ni obsessed.

Buktinya ada di sini.

"What I want to say to my players is to follow the dream, not make it an obsession, because for us this is a dream and not an obsession - for Barcelona it's not a dream, it's an obsession." Jose Mourinho

1 comment:

  1. salam...
    pinjam ayat mourinho ni... best gak letak kat FB gua... xde idea ni he3

    ReplyDelete